dinsdag 1 november 2011

De laatste loodjes!!

Alweer 1 november! Het is even geleden dat ik hier een update geplaatst heb.
Op mijn website, www.cresteds.nl , heb ik ook een heleboel foto's van Madam haar groeiende buikje geplaatst!

Madam groeit goed! Vorige week was haar buikomtrek al bijna 48 cm! Nu een week later al 53 cm! Ik dacht eigenlijk dat ze niet meer zo veel zou groeien, maar ze begint nu pas;-) Haar tietjes beginnen ook flink te groeien, en ze ziet er nu echt uit als een drachtig hondje! Ik ben zo benieuwd, en vind het zo spannend dat het er bijna aan zit te komen. Madam zelf is nog heel rustig, ze heeft wel echt gigantische honger! Ze krijgt al wel wat meer, maar ook niet te veel. Straks als de puppies er zijn mag ze lekker veel eten, want dan moet ze veel melk geven!

Ik zal nu een paar mooiste foto's plaatsen hier, de rest staat dus op mijn website!

Hier naast nog even een "before" foto..









20/10 - 5 a 6 weken drachtig

25/11 - 6 a 7 weken drachtig
28/10 @ de Griend in Maastricht!
Lekker zitten..

31/10 

1/11 - Nog 1 week? Of iets langer, of korter?

1 opmerking: